A focin keresztül - Semmi sem jó

Reggel arra keltem, hogy kinn veszekedés volt. Bastian még öltözött.
-          Szép reggelt. – húzta el a száját
-          Neked is. Mi van?
-          Lukas ballábbal kelt fel. Szerintem már mindenkivel összeveszett. Nem tudom mi a baja.
-          Majd kiderül. – másztam ki én is az ágyból, aztán összekaptam magam
Lukas a reggelinél egy üres asztalhoz ült. Inkább szomorú feje volt, mint sértődött.
-          Mi volt este? – kérdeztem a többiektől
-          Semmi. Akkor még semmi baja nem volt. Reggelt felkelt, és már meg volt bolondulva.
-          Na jó, mindjárt jövök. – ültem át Lukashoz – Reggelt, mi a baj?
-          Semmi.
-          Látom. Meg hallom is.
-          Ha zavar, akkor ülj vissza.
-          Ha nem szólalsz meg akkor is itt fogom elfogyasztani a reggelimet. Jó lenne, ha te is ennél edzés előtt.
-          Mit érdekel az téged? – ült át egy másik asztalhoz, én meg követtem – Szállj már le rólam. Hallod? – kérdezte mikor zavartalanul elkezdtem enni – Aj, mondj már legalább valamit. – csapott az asztalra, minek következtében mindenki odafordult, de én ettem tovább – Direkt csinálod, mi?
-          Nem, elment a hangom. – tátogtam neki
-          Ne szórakozzál velem. – ült megint egy másik asztalhoz
Komolyan mondom, mint valami hülyegyerek. Sóhajtottam egyet, és utána mentem.
-          Csak enni fogsz? Ez minden? Enni a többiekkel is tudsz. – tolta el előlem a kaját
-          Elmondod mi a bajod? – néztem fel rá, de nem válaszolt, így visszahúztam a tányéromat magam elé
-          Hiányzik a családom, és tudod kicsit szar volt látni, hogy Bastinak, meg a többieknek itt vagytok. – szólalt meg egy idő után
-          Na, mennyire volt nehéz elmondani? – kérdeztem gúnyosan
-          Örülj neki, hogy elmondtam.
-          Senki nem kényszerített rá, és nem is kértem, hogy mondd el. Magadtól mondtad el. Amúgy meg szerintem ez a minimum, miután sikerül egy lakosztálynyi embert megsértened, akik mellesleg nem is tehetnek arról, hogy Moni és Lou nincs itt.
-          Tudom.
-          Hamar eltelik ez az egy hónap, meglátod. És ha beszélgetni akarsz, tudod, hogy itt vagyok.
-          Tudom.
-          Mit nem tudsz?
-          Mindent tudok.
-          Akkor azt is, hogy 22 embertől kell bocsánatot kérned? – vigyorogtam rá
-          Csodás. – grimaszolt – Akkor kezdem is. – állt fel és odament a többiekhez
Nekem viszont nem volt kedvem megint felállni, úgyhogy ennél az asztalnál fogyasztottam el a maradék reggelimet. Közben gondolkoztam mivel vidíthatnánk fel Lukast, de semmi ötletem sem volt. Lukas hangulatára a Szerbia elleni meccs sem volt éppen jó hatással, ugyanis vesztettek. De nem akárhogy. Egyszerűen nem tudták kihasználni a helyzeteket. Csak Lukasnak 8 helyzete volt, plusz egy 11-es, de kihagyta. Idegesen jött le a pályáról, és a többiek is eléggé levertek voltak. A következő nap mindenkibe próbáltam egy kis lelket önteni, akik a hotelben voltak.
-          Megvan. – pattantam fel a laptopom elől
-          Jesszus ne ijesztgess már. – ugrott egyet Basti az ágyon
-          Bocsi. – nevettem ki
-          Mi van meg?
-          Egész héten azon gondolkoztam, hogy Lukast mivel lehetne felvidítani. Erre jöttem rá.
-          Idejössz? – mutatott maga mellé
-          Persze. – csuktam össze a gépet, és lefeküdtem mellé – Itthon szokta hagyni a telefonját, mikor edzésre mentek ugye?
-          Azt hiszem, nem szokta magával vinni.
-          Akkor jó. Holnap nem megyek veletek, felhívom Monit, és megpróbálom meggyőzni, hogy jöjjön el legalább egy napra.
-          Lukas miatt, képes vagy elviselni azt a nőt? – nevetett
-          Muszáj leszek.
-          Leszünk. – javított ki
-          Valahogy csak kibírjuk.
-          Van rá ötletem, hogy fogjuk túlélni. – vigyorgott le rám
-          Már megint kezded? Hihetetlen vagy.
-          Én is szeretlek.
-          Megértelek. – bólogattam

2 megjegyzés:

  1. áá, de jó volt :)
    remélem Moni eljön majd és magával hozza a legkisebb Podolskit is*.*
    puszi(L)

    VálaszTörlés
  2. tetszenek ezek a részek hallod :D leginkább azért, mert kábé egyforma hosszúságúak, és ennek köszönhetően megint azt a bizonyos kedvenckémet kell bámulnom, miközben próbálok többet alakítani az előző három soromnál :D
    szóval morci Lukast is szeretem :D egy kicsit emlékeztet egy későbbi részben szereplő emberkére, aki megtudta, hogy Livia menyasszony lett xD Igaz, neki aztán volt miért gólt szerezni, Lukas drágánkat meg nem motiválta nagyon semmi... erre a meccsre különben abszolút nem emlékszem, biztos uncsi volt. (vagy Bilobil.. xD)
    ó, és tényleg remélem, hogy Lou is jön :D
    jediErő
    L.

    VálaszTörlés