Boldog Karácsonyt!

Sziasztok!
Karácsony este van. Remélem mindenki a családjával van most, nem úgy mint én... na de én miattatok jöttem ;) Mindenkinek békés boldog karácsonyt szeretnék kívánni. Nagyon szeretlek titeket, és elmondhatatlanul hálás vagyok mindenkinek, aki olvassa a történeteimet. Hamarosan jelentkezem frissel, ugyanis rám jött az írhatnék, ma gyártottam még egy verset is. Egyszerűen nem lehet leállítani :D Szóval várjatok holnap, mert itt leszek, és az új rész is :)
Ha valakit érdekel a vers:

Itt van már az Ünnep
Tudja minden ember
Szeretet ég a szívekben
S lángol a szép gyertyafényben.

A fenyőfa is itt van már
A szülők mellette állnak
A gyerekek körbe ugrálják
S közben Jézuskát várják.

Körbe ül a család
A szeretet szaladgál köztük
Az arcokon tükröződik a boldogság
Mindenki nagyon örül.

Imádlak titeket, és mégegyszer Boldog Karácsonyt!
Nix

1 megjegyzés:

  1. kreatív :D
    nem szeretném megvárni a karácsonyt, hogy ismét rádjöjjön az írhatnék... :D de annak örülök, hogy szeretsz *-* kár, hogy nem kölcsönös, ugye? xDD
    kettes

    VálaszTörlés