A focin keresztül - Beszélgetések

Sziasztook! Szombaton nyertünk 4-0-ra. Nem ez volt  a legszebb meccsünk, de az eredmény tökéletes. Egy napot csúsztam a résszel, elnézést érte. Jó olvasást, további szép estét! csók

-          Beszélhetnénk? – kérdezte
-          Azt hiszem már elég egyértelműen az értésedre adta, hogy nem vagy kívánatos személy a közelében. – mondta Basti mire mérgesen ránéztem egy ,,én is eltudom intézni,, pillantással.
-          Kérlek. Esküszöm békén hagylak. – nézett rám továbbra is Chris a többiekkel nem foglalkozva.
-          Mondd. – vontam vállat
-          De… nem lehetne négyszemközt? – alkudozott tovább
-          Fél perc és jövök. – álltam fel kelletlenül
Lukas rám szólt, kifejezve nem tetszését, de nem törődtem vele.
-          Ahogy mondtam. Fél perc múlva visszamegyek, szóval jó lesz, ha sietsz. – álltunk meg hallótávolságon kívül
-          Oké-oké. Értettem. Először is, a múltkor kaptam egy hírt, ami nagyon földhöz vágott. Nem bírtam elviselni józan állapotban. – mondta aztán elhallgatott
-          Igen, és? Ha ez egy bocsánatkérés akart lenni, akkor ezt meglehetett volna oldani két másodpercben is egy sajnálom szóval, és nem vett volna el 20 mp-et a 30-ból. – mondtam hűvösen
-          Jó. Jön a lényeg. Megadod Adri telefonszámát?
-          Esélytelen. Megkért, hogy semmit ne mondjak neked róla. Nem akar veled beszélni.
-          Csak adjatok még egy esélyt, muszáj vele beszélnem.
-          Neked van barátnőd, ugye? Akkor minek kell Adri?
-          Elméletileg van, de nekem gyakorlatilag kell. Csak hadd beszéljem meg vele. – győzködött
-          Haj, jó. Add a telefonod, beírom.
A kezembe adta a méregdrága telefonját a bolond. Azt gondolta, egy kis sajnáltatással levesz a lábamról? Hát nagyon tévedett. Gyorsan bepötyögtem, hogy: Sose bízz meg az ellenségben ;). Visszaadtam neki a mobilt, aztán hátat fordítottam és leültem Basti mellé. Amikor odanéztem rá, alig bírtam visszatartani a nevetést. A feje a világ összes színében pompázott, aztán valószínűleg portugálul szitkozódva elvonult.
-          Kezdem sajnálni a pasast. – rázta a fejét nevetve Lukas
Nem tudhatta, hogy mit csináltam, de a reakcióból szerintem le lehetett vágni, hogy megint nagyon kikészítettem.
Ebédig elütöttük az időt, aztán mindenki levonult enni. Miután befejeztük az ebédet, a fiúk felmentek, Jogi pedig megkért, hogy maradjak egy kicsit, mert szeretne beszélgetni velem. nem is sokat húzta, belecsapott a közepébe.
-          Szóval először is a kis bunyós kavalkádról. Megérte, hogy felhúzott - be kell vallani nagyon ért hozzá a srác – és azt is, hogy megvédted magadat, de most, hogy velünk vagy itt számításba kell vegyed, hogyha ebből botrányt csinált volna a sajtó, akkor a válogatott nagyon megsínylette volna. Basti azzal foglalkozott volna, hogy elsimítsa az ügyet, és nem lett volna meg az elegendő koncentrációja. – bólintottam, hogy tudomásul vettem – Másodszor jöjjön a Monika ügy. Nos, egyrészről köszönöm, mert még időben véget vetettél Lukas rossz időszakának, rendbe tette a fejében a dolgokat a találkozás, és az önbizalma is újult erővel jött ki a pályán. Tehát ez az eset is jól végződött, de… szeretném ha szólnál, mielőtt bármit is véghezviszel. Például örülök, hogy Lukas először velem beszélte meg, hogy Lou maradhat-e, és csak utána rukkolt elő a többieknek az ötlettel. Próbálok meghúzódni a háttérben, hogy a srácok ne azt érezzék minden nap, hogy egy kiképzőtáborban vannak, ahol katonás rend van, de ettől függetlenül a dolgok elsősorban az én engedélyemmel történhetnek. Ezt nem azért mondom, hogy na én vagyok itt a valaki és…
-          Tudom. Teljesen értem, hogy mit miért mondasz, és nagyra becsülöm a munkádat, meg mindent, amit a fiúkért teszel, és nem szeretném elrontani a fáradozásaidat néhány meggondolatlan cselekedetemmel. Örülök, hogy ezeket elmondod, hogy rám szólsz, ha hülyeséget csinálok, és bocsánat az összes ilyen helyzetért.
-          Oké, akkor ezt megbeszéltük. Lenne még egy kérésem is. Tudom, hogy nem azért vagy itt, ohgy a fiúk lelkét ápolgasd, arra ott van a sportpszichológusunk, de nem látom szükségesnek őket bevetni, mert akkor a fiúk úgy éreznék, mintha valami vallatáson lennének, ráadásul az szakértők nem is ismerik annyira őket, nincsenek úgy belefolyva a mindennapjaikba, mint te.  Szóval egy-egy adandó alkalommal nem beszélnék mindegyik sráccal?
-          De, persze. Miről érdeklődjek?
-          Hát főképp azt szeretném megtudni, hogy ők hogyan látják az eredményeiket, mit változtatnának. Hogy érzik itt magukat, a kényelmüket mivel lehetne még jobbá tenni.
-          Rendben. Majd akkor beszélgetek velük.
-          Akkor azt hiszem én mindent elmondtam, amit szerettem volna. Neked esetleg valami kérésed?
-          Ha már így rákérdeztél lenne egy. Meg lehetne-e oldani, hogy Basti és én pár órát kettesben tölthessünk? – kérdeztem meg kicsit pironkodva
-          Öhm… hát azt ma lehetett volna megoldani, sajnálom, de az Argentína elleni meccs előtt nem tudok nektek beszorítani pár órát. – mondta furcsán, mintha legszívesebben nem ezt mondta volna
-          Jó, nincs semmi gond. – válaszoltam – Akkor én most felmegyek a többiek után, ha beszéltem velük, és ha van valami extra kérésük, akkor szólok.
-          Oké, köszönöm.
Együtt indultunk fel, aztán a liftben Kakába botlottam, aki már nevetve köszöntött. Kiszálltunk a liftből, és elkezdtünk beszélgetni.
-          Hát ez baromi nagy volt. Látnod kellett volna a fejét, mikor félig röhögve, félig hisztizve jött be hozzám a telefonját mutogatva, hogy te mit mertél már megint csinálni. – nevetett tovább – De ki kell álljak mellette, mivel a barátja vagyok. Tudod, elég nagy dolog tőle, hogy bocsánatot kért, és komolyan mondom – de nem én mondtam – totálisan beleszeretett Adriba.
-          Az a baj veletek, pasikkal, hogy azt hiszitek, hogy beleszeretni és a büszkeségeteket védeni egy és ugyanazon dolog. Csak azért kell neki Adri, mert vissza lett utasítva, és most jó játéknak tűnik megszerezni.
-          Ez nem így van. – tagadta le egyből a mondat első felét
-          Persze, persze. – mutattam a kezemmel, hogy csak a szája jár
-          Megadod Adri számát? – váltott vissza az eredeti témára
-          Látom, nem hagytok békén, amíg meg nem adom. – sóhajtottam egy nagyot
-          Bizony nem.
-          Na, jó, akkor add ide a telód, beírom a számot. – mondtam beletörődő hangnemben, mire odanyújtotta, én pedig beírtam: Okos ember mások hibájából tanul.
Mikor visszaadtam neki elkezdett nevetni.
-          Ennyire vicces? Én nem nevetnék a saját hülyeségemen. – ugrattam tovább
-          Még Roni is röhögött rajta. De gondolkozz rajta, hogy megadod-e. – fordított hátat, aztán elindult visszafelé
-          Kaká. – szóltam utána – Beszélek Adrival, ha áldását adja a dologra, akkor megadom.
-          Hálás köszönet. További szép napot. – hajolt meg viccesen, mire fejrázva én is megindultam a lakosztály felé
Először leültem a nappaliba Marcell, Jerome és Arne mellé, akik a FIFA-t nyomatták. Egy ideig néztem őket, aztán bementem a szobába, ahol Lukas és Basti az ágyon beszélgettek, Lou pedig a földön játszott a kocsijával. Amikor beléptem Basti és Lukas hirtelen elhallgattak.

6 megjegyzés:

  1. nagyonjóóó:D minden, komolyan:D
    ajh, hülye c.roni most jól megkapta xDXD nagyon röhögtem én is, főleg mikor elképzeltem, hogy milyen fejet vágna:D
    Jogi<3 Höchste Disziplin:D nagyoonszeretem(LL) mert nála akkoris Klose az elsőszámú*.* meg még milyen jófej tényleg:))
    Kaká:$:$ szeretem ezeket a Massa meg Kaká-féle brazilokat:$:$ de a németeknél nem jobban azért<3<3
    na de már megint a végee... itt nemszabad abbahagyni:P:D
    puszii
    Liv, a németbrazilfan(L)

    VálaszTörlés
  2. kiegészítés:D
    maajd megyek msnre is egyszer csak most sokat kell pótolni-.-"
    holnap meg lealázzuk ausztráliát, kicsimagyarok meg...hát ők sírni fognak:S
    na tényleg ennyi voltam mára, mert nagyon megterhelő a suli, erre így egy hét "lógás" után rájöttem megint:(
    Liv, aki nem tud már kitalálni több nevet, de szomorú, hogy Lahm meg Özil meg Khedira nem lesz holnap, de örül, mert így nyilván BASTIAN lesz a csk XD

    VálaszTörlés
  3. szióó :D
    hát itt legalább kiélem a gyolkos vágyaimat ronaldo felé.. xD
    Jogi a legjobb :D:D
    Kaká féle brazilokat kivestük már egyszer msnen(L)
    a végével kapcsolatban pedig: a tiltott gyümölcs a legfinomabb :D
    oksi, jó pórolgatás... a suli mindig nehéz és szar is, de majd csak túl leszünk rajta :S
    mindjárt megy a meccs.. tessék nézni :D akkor ha özil khedira és lahm nem lesz, mert Basti ott lesz ;)
    Nix, aki köszöni szépen, hogy megint írtál

    VálaszTörlés
  4. :$
    elég rég írtam... de most ilyen hangulatom van, úgyhogy...
    jól van, látom senki sem egy nagy Ronaldo fan errefelé, ezt örömmel állapítom meg XP
    Löw(L) őt nagyon, mert nála jobb edző a világon nincs:)
    megintcsak :$ mert én nem igazán vagyok oda a brazilokért, főleg Kakáért nem, mert ReálMargitos:( mondjuk 2011 nyarán megy a Chelseabe, de azt se szeretem-.-"
    na különben nagyon tetszett a fejezet, mert Basti(LLL), csak a vége... ugyanaz a bajom, mint Livinek XD
    várom a folytot
    puszii
    C.

    VálaszTörlés
  5. Sziaa :)
    Bizony rég:( de most írtál..ez a lényeg :D
    hát nem tudom ki az a szerencsétlen aki C.Ronaldofan... Löw(L)egyetértek :D
    Oh, hát igyekszem ilyre összehozni a végét xD :):)
    puszii
    Nix

    VálaszTörlés
  6. mivel Marin van itt mellettem, írok :D amúgy ma nézegettem képeket Marinról, és már nem olyan, mint régen :( bekékült bánat házimanó, hazaáruló, és még rossz társaságba is keveredett... jövőre vissza KELL jönnie, és akkor még talán menthető lesz :/ csak addigra túlzottan megszeretjük szerintem Reust xD
    Nikki megint nem hallgat az okosakra (khm.. Basti és Lukas xD nem tudom, lehet-e őket okosnak nevezni), de legalább megmutta Céroncsinak hogy kivel van dolga :DD
    ó, Jogi és az ő végtelen engedékenysége. Hát, Nikki most nem járt jól, mert nem kapott kimenőt.. :D
    Kaká úgy látszik nem tartozik az okos emberek közé, így járt :D
    a két menőmanó meg mit sutyorog már? :P Csak nem valami meglepetés készül?
    mekkora egy stréber voltam amúgy régen... xD most meg világ lustája xD
    L.

    VálaszTörlés