A focin keresztül - Kérdés-felelet

Hát sziasztok! Hosszú kihagyás után, újra itt a rész. Sikerült összehozni valamit..remélem tetszeni fog!
Komikat szívesen olvasok, mert nagyon jól esnek. Üdv az újaknak! :)

Vettünk jó sok elemet, mert fényképezőgépet mindenki hozott, csak az elem volt lemerülve. Egész jó idő volt, és megszomjaztam, úgyhogy vettem egy üveg innivalót is, amiből persze én ittam két kortyot, a többit Lukas lenyúlta. Nevetve érkeztünk meg a hotelbe. Már szállingóztak az emberek az ebédlőbe. Felmentünk, aztán miután mindenkit összeszedtünk lementünk mi is enni. Tészta tésztával… ínycsiklandó.

-          Muszáj nekem is ezt ennem? – kérdeztem
-          Igen. – vágta rá Basti
-          Miért?
-          Ne hogy már mi együk a szar kaját, te meg előttünk a finomakat. – fintorgott
-          Olyan vagy. – nyújtottam rá a nyelvem, aztán nekiláttam az evésnek

Korea-Görögország… egész elviselhető volt. 2-0 lett az eredmény. Rá fél órára kezdődött a következő meccs. Argentínára mindenki nagyon kíváncsi volt.

-          3-0, szerintetek? – tippelt Dennis

Szinte mindenki ilyen végeredményt tippelt… olyat aminek semmi köze nem volt a mérkőzéshez. 1-0.

-          Lapos az idei VB. Mik ezek az egy-két gólos előnyök? – húzta a száját Serdar
-          Ne írjátok le. – állt fel Joachim – Este fél kilenckor mindenki itt legyen. – közölte majd távozott
-          Én akkor is unatkozom ezeket a meccseken. – mondta Serdar miután Joachim kiment
-          Igazad van. – mondták többen is
-          Majd mi megmutatjuk holnap, hogy mi az a foci.
-          Úgy legyen. – mondtam
-          Mit csináljunk? – tette fel a nagy kérdést Marko
-          Menjünk ki a kertbe, aztán üssük el ott valamivel az időt. – vetette fel Cacau

Mivel jobb ötlet nem érkezett senkitől, ezért fogtuk magunkat, kértünk székeket, és kimentünk. Körbeültünk, aztán egymásra néztünk mind a huszonhárman. Kérdés-feleletet kezdtünk el játszani. Én kezdtem, mert én voltam a nő, és mivel itt udvarias férfiak ülnek...persze nem én kérdeztem, hanem tőlem kérdeztek.

-          Mit kell rólad tudni? Csak mert annyit tudunk, hogy Lukas gyerekkori barátja vagy, meg Schweini barátnője.
-          A szüleimmel nem túl jó a kapcsolatom, nem velük lakok, ennek ellenére ők látnak el… vagyis ők pénzelnek. Az általános iskolám és a középsulim is sportiskola volt. Fő sportág a futball volt. Nem sok barátom van, az iskola után szinte mindenkivel megszakadt a kapcsolatom. Nem rég a focit is abbahagytam. Lukas megmaradt nekem… egy darabig. – húztam félre a számat – Én kérdezek. Mesut, ha kapnál egy jó klubtól felkérést, akkor ott hagynád a Werder Bremen-t?
-          Idén kéne szerződést hosszabbítani, de ha olyan csapatok keresnének fel, amikről régóta álmodok, akkor nem hiszem, hogy maradnék. Én jövök. Nikki, azt mondtad sosem volt sok barátod, aki volt azzal meg megszakadt a kapcsolatod. Miért? Pedig elég könnyen barátkozol.
-          Tipikusan az elviselhetetlen emberek kategóriájába tartozom. Rövid távon mindenki imád, aztán…
-          Mióta vagy te elviselhetetlen? Szerintem csak azért, mert a megjelenésed tiszteletet parancsoló, és félnek tőled. – kérdezte Basi
-          Azt hiszem, most én kérdezek. Mindenkitől kérdezem. Kérdés-feleletet játszunk, vagy kérdezzünk Nikkitől nevű játékot.
-          Kérdezzünk Nikkitől. – vágta rá mindenki
-          Nagyszerű. Kíváncsian várom a kérdéseket. – dőltem hátra nagyot sóhajtva
-          Azt mondtad a szüleid pénzelnek. Nincs emiatt lelkifurdalásod, vagy nem érzed magad élősködőnek? – kérdezte Tim
-          Nos, nyílván akkor te így gondolod, és meg van rólam a véleményed. De ne aggódj, nem haragszom. Nem érzem, hogy élősködnék, és nincs lelkifurdalásom. 2 évvel ezelőtt még saját pénzből éltem, aztán abba hagytam a focizást, és tőlük kértem. Ők meg adtak, mert annyi van nekik, hogy egy egész kontinens lakosait el tudnák látni legalább egy évig.
-          Mit dolgoznak a szüleid?
-          A Hugo Boss márka mondd valamit?

Egy ideig még elkérdezgettek, aztán meguntam, és felmentem. Eszembe jutott, hogy anyu a múlt hónapba említett valami új kollekciót, ezért felhívtam.

-          Szia anyu.
-          Szia.
-          A múltkor mondtad az új kollekciót. Hol tudom megnézni?
-          Menj fel a honlapra, és nézd meg. Ami kell azt írd össze, és küldöm.
-          Afrikába vagyok.
-          Akkor oda postázom. De mit keresel te ott?
-          Foci VB van.
-          Nincs több kérdésem. – mondta undorodva
-          Oké. Megnézem a cuccokat, és majd küldöm SMS-ben. Szia anya. – tettem is le

Nem vártam, hogy ugráljon örömébe, de azért néha tetethetné, hogy érdekli is a dolog.

-          Mi a baj? – ölelt át hátulról Basti
-          Csak anyu. Mindegy, gyere nézd meg velem a Hugo Boss honlapját, le kell adnom a rendelést.
Elővettem a laptopomat, és
 rámentem a keresett webcímre. Nagyon szeretem ezt a márkát, mindig vannak jó cuccaik. A legtöbb ruhám HB márkájú. Basti rám erőszakolt egy lila cipőt, de hogy ahhoz semmit nem tudok felvenni, az olyan biztos, mint ahogy itt vagyok. Elküldtem anyának a rendelést, aztán kiültünk a nappaliba meccset nézni. Anglia – USA Gerrard nagyon szépen meglógott két védőtől, és kapuba tette a labdát. 1:0 Az egyenlítő gólról pedig. Hát eléggé elszörnyülködtem. Dempsey egyenesen Green kapus kezei közé rúgta a labdát, de szegény nem tudta megfogni, és a lehető legrosszabbul pattant le róla. A kapuba.

-          Tanulságos meccs volt. – állt fel Manu – Mondták már, hogy rossz a labda, na de ennyire?
-          A kapus volt a rossz, nem a labda. – jelentette ki Hans
-          Jó éjt, fiúk. – ment ki Jogi

Aztán mindenki elment a saját szobájába. Rohantam a fürdőszoba irányába, mert nem volt kedvem most várni, de Lukas is rápályázott.

-          Én megyek fürdeni. – kaptam fel az ágyról a pólót és a rövidnacit, ami a pizsamámat tette ki
-          Majd meglátjuk. – kapta ki a kezemből a ruhámat, és kirakta az ajtó elé, csakhogy én addig eldugtam Bastim háta alá az ő boxerét. Amíg a kereste addig én kimentem az enyémért, és elvonultam fürdeni –pero coño (picsába)– kommentálta spanyolul az eseményt

Régen én mondtam mindig ezt, ezek szerint megjegyezte.

-          Ezzel nem vettél le a lábamról. – kiabáltam ki a zuhany alól

Siettem, mert azért ennyire nem akartam gonosz lenni. Holnap meccsük van, és jó, ha kipihentek. Amíg én fürödtem ők beszélgettek, de nem értettem tisztán, hogy miről. Felkaptam magamra a pizsim, aztán bementem a szobánkba. Lukas gyorsan be is ment.

-          Miről beszélgettetek? – feküdtem le Basti mellé
-          Mindenről. Komolyan azt hiszed, hogy kibírhatatlan vagy? – kérdezte, miközben átkarolt
-          Hát…egy darabig mindenki elvisel, aztán tartózkodóak.
-          Továbbra is azt gondolom, hogy félnek tőled.
-          Wáó. Nem is tudom melyik jobb. Kibírhatatlan, vagy félelmetes.
-          Annyira buta vagy.
-          És még buta is.
-          Inkább maradj csendben. – csókolt meg
-          Azt hiszem, örökre néma leszek, ha ez jár cserébe.
-          Istenem, de meg köszönném. – ugrott be az ágyba Lukas – Egy néma Nikki. Legmerészebb álmom. – nevetett
-          Hát egy néma Lukas sem lenne rossz. – forgattam a szemem
-          Ha nem gond, akkor őt nem némítanám el. – állt fel Basti mellőlem, és a fürdőszoba felé vette az irányt.
-          Nagyon haragszunk. – közöltem vele

5 megjegyzés:

  1. nagyonjóóó*.*
    én megint bírtam:D
    a drága Schweinski duó nagyon hülyee xDXDXD
    és Marinnak is volt egy mondata*.*
    újabb pluszpont:D

    VálaszTörlés
  2. isteni lett:) úgy eltudtam benne mélyedni, teljesen elfelejtettem hogy létezem :D júj megjelent már Hans is:$ várom a folytatást ;)(L)

    VálaszTörlés
  3. Hát csajok.. igyekszem mindenkit beleírni, csak kicsit sokan vannak. De bárki nélkül, már nem lenne teljes :)
    A kisfickót nagyon csípem ám.. :):)
    Hans, meg cseszett jó kapus :D Innen is hajráá Bayern (L)
    puszi

    VálaszTörlés
  4. láááájk :D
    imádás a tetőfokon :)
    Marint nem lehet nem szeretni :$
    és Butt(L)legeslegjobb kapus
    Bayern^^(L)

    VálaszTörlés
  5. napi öröm: Marinnak volt egy mondata :D (és most pont ő van itt a kis fehér rész mellett)
    egyébként a rögtönzött focimeccs után egy ilyen kérdezgetős játékot is nyomhatnánk :D
    nem lájkolom, hogy Nikki spanyol marhaságokat tanít Lukasnak...
    most csak ilyen rövid leszek :D
    jediErő
    kettes

    VálaszTörlés