Díj

Nem szokásom kitenni, de van egy kérdés, ami tetszik benne, úgyhogy most kivételt teszek és válaszolatok:D Köszönöm Korinak!

Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:
 
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Nikolett a keresztnevem és Nikinek becéznek, amire azt kell mondjam, hogy unalmas. Millióegy lehetőség van a nevem becézésére, de mindenki a legegyszerűbbet használja. Nem kreatívak az emberek.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Bármlyik Bruno Mars számon, mert csodálom azt az embert, és könnyfakasztóan gyönyörű hangja van.
3. Félsz a sötétben?
Nem félek. Rettegek!
4. Szerelmes vagy valakibe?
Szerelmes nem, de hogy hányan tetszenek, azt se ne akarja senki megtudni xD
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Egye fene leírom. Remélem, jót derültök majd rajtam:D Egyik nyaraláson, hogy történt, hogy nem, hogy Nikinek megtetszett egy 42. srác is, aki az ottani étteremben volt felszolgáló. Korombeli volt, helyes és jófej. Kifelé menet egymást néztük, így én csak érzésből mentem az ajtó irányába, ám eltévesztettem és egy asztal felé tartottam. Csak remélni tudtam, hogy nem találkozom a sráccal többé xDD
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Ha valaha is átfutott az agyamon ilyen, mindig visszaszívtam, mert senkinek nem kívánom a halálát.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Egyiket se, bár ha aznap írunk dogát, aztán szoktam félni xD
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Azt mondom, hogy nincs, elhiszi nekem bárki is? De tényleg nincs.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem, nem szégyellem azt, amit szeretek. Vállalom önmagam. Mindenkinek ezt kéne tennie.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem emlékszem, de anya szerint mindig is erős lányka voltam:D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Semmit. Megmaradnék ugyanolyannak.
12. Szoktál álmodozni?
Csak azt szoktam.
13. Járnál Chace Crawforddal?
Hát hogy a viharba ne!*.*<3
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Nem számít, hogy mennyi, ahogy jön. Mindkettőt szeretnék, de elsőnek fiút:) Neveiket nem tudom, remélem, a férjem ötletes ember lesz xD
15. Adni vagy kapni jobb?
Egyik se jobb. Mindenkettő ugyanolyan jó.
16. Titkom: Szerintem nincs o.O Hihetetlen, de egyet se tudnék mondani. Őszinte ember vagyok, látszik xD
17. Bakancslista: Hm... Bayern meccsre menni, végig szurkolni egy német válogatott meccset, min. 450 ponttal leérettségizni, bejutni az egyetemre, sikeres életet élni, megtalálni az igazit, boldogan és örökké élni.
 
Akiknek küldöm:

Lívia
Eszter
manó*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése