Hírek

Hello Mindenki!

1. Beköszöntött a gyönyörű napsütéses idő, úgyhogy most még a tanulásmentes időmet is kinn töltöm írás helyett, ezért hát egyelőre nem résszel jelentkezem. Említettem, hogy az érettségi miatt nem igen leszek aktív a blogon, viszont szeretném, ha első kézből értesülnétek a fejleményekkel kapcsolatban - természetesen nem az érettségi eredményeimre gondoltam, hanem a irományok haladására - ennek érdekében hoztam létre a blog Facebook-os oldalát. Reményeim szerint, ahogy haladok majd előre a történetben, kaptok rövid részleteket, illetve van pár más jellegű tervem is. Na, nem szaporítom tovább ez ügyben a szót, aki úgy gondolja, hogy érdemes az nyomjon a Tetszik gombra, az alábbi linken: https://www.facebook.com/HighwayToHeavenByNix

2. Van még egy dolog, amit fontosnak tartok megemlíteni. Szintén Facebook-on van egy oldal, ami a fanfic olvasókat és írókat gyűjti össze. Ott mindenki megosztja egymással az aktuális híreket, például, hogy mikorra várható rész. Mivel biztos vagyok benne, hogy közületek is sokan vannak itt, akik írnak, gondoltam hasznos, hogy elterjedjen ez, hiszen ezáltal sokkal szélesebb körben ismerik majd az írásotokat. Ha csak olvasó vagy, akkor is érdemes csatlakozni a csoporthoz, ehhez nem kell mást tennetek, mint bejelölni engem és írnotok egy üzenetet, hogy tegyelek be a csoportba, különben nem fogom tudni, hogy ki vagy, miért jelölgetsz. :)


Mindkét helyen szívesen látok/látunk mindenkit, remélem sokan csatlakoztok majd! Hamarosan kiteszem oldalra is az elérhetőségeket, hogy mindenki jól láthassa.
Puszipacsi, Nix

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése