A focin keresztül - Vége, ennyi volt

Sziasztok! A napokban eléggé megjött az ihlet, remélem örültök neki :) A kommenteket mint mindig, most is várom (tudom...várjam még egy darabig..xD)! Jó olvasást!

-          Basti, gyere egy kicsit! Szeretnék valamit mondani.
-          Egy pillanat, csak megírom ezt az SMS-t – pötyögött a telefonján.
Mikor végzett kíváncsian nézett rám, én pedig nem várakoztattam meg. Minél hamarabb túl akartam lenni ezen a beszélgetésen.
-          Van valami, amiről eddig nem tudtál. Nem Lukas miatt hagytam abba a focizást, hanem egy betegség miatt.
-          Mi volt a baj?
-          Sajnálom, hogy nem mondtam el, és nehogy azt hidd, hogy azért, mert nem akartam, hanem azért, mert szégyellem magam miatta.
-          Oké, de mondd már, mi volt! – ültetett az ölébe.
-          Várj! Nem haragszol, hogy eltitkoltam?
-          Egyelőre nem, meglátjuk, hogy mi lesz az, amit nem mondtál el – válaszolta.
-          Oké. Szóval még gimibe kezdődött. Egyik délután a parkban fociztunk páran, és volt egy helyzet, amit kihagytam. Elkezdett cikizni az egyik srác, hogy béna vagyok, és ő megmondta, hogy a lányok nem tudnak focizni. Nem nekünk való, satöbbi. Mérges lettem, visszaszóltam, ő meglökött, aztán verekedni kezdtünk. Annyira eldurrant az agyam, hogy képtelen voltam leállni. Persze, sokkal erősebb volt nálam, és a végén már csak feküdtem, és vártam az ütéseket. – Láttam, hogy Basti keze ökölbe szorult. – A többiek miután megunták, szétszedtek minket. Szerencsére nem lett semmi bajom. Csak a szám szakadt fel, meg színesben virítottam egy pár hétig, de komolyabban nem sérültem meg. Ezután nagyon sokszor lettem ideges, akár egy rossz nézésre is. Ilyenkor nem tudtam magam kontrollálni, és nekimentem az illetőnek. Mindig tudtam, hogy le kell állnom, mégis mindig addig ütöttem, míg valaki le nem szedett róla. Senkinek nem beszéltem erről, és reménykedtem, hogy az iskolán belül nem történik velem ilyesmi, mert tudtam, hogy azonnal kivágtak volna. Aztán egyik nap ez mégis megtörtént. Az igazgató rögtön magához hivatott, és közölte, nem számítanak rám tovább abban az iskolában. Az igazgatóhelyettes mentegetni kezdett, aztán két pár percet, hogy kettesben beszélhessen velem. Elmesélte, hogy az unokatestvérével sokszor fordul olyan elő, hogy mérgében önkívületi állapotba kerül, és nem tudja magát fékezni. Kérdezte, hogy történt-e velem már ilyen korábban is, hogy mit érzek közben. Én elmondtam neki, mert tudtam, hogy így is úgy is kirúgnak. Mondta, hogy az unokatesója kezelésre jár pszichológushoz, de én kijelentettem, hogy nem vagyok bolond, nincs szükség agyturkászra. Felhívták a szüleimet, és kijelentették, hogy csak akkor maradhatok az iskolában, ha orvoshoz járok. Anyám persze kapott az alkalmon, és egyből ki akart venni a suliból, átíratni valami elit picsaklubba, de közöltem, hogy én ide akarok járni, és elmegyek pszichológushoz, ha ez az ára. Nem hittem benne, hogy segíthet, ezért méla undorral bementem, piszkáltam a doktornőt, arról faggattam, hogy miből gondja, hogy ez nekem segíteni fog, és minden órán bizonygattam, hogy nem szorulok a segítségére. A következő egy évben nagyon sokszor verekedtem, semmit nem használt a beszélgetés. A nő csak azt hajtogatta, hogy amíg nem hiszek benne, és nem nyílok meg neki, addig nem is fogok javulni. Sajnos későn vallottam be magamnak, hogy tényleg problémáim vannak. Azután történt a dolog, ami ráébresztett, hogy változtatnom kell, miután Lukasszal megszakadt a kapcsolatom. Az utcán sétáltam, egy kosárpálya mellett mentem el. Este volt, csak én voltam az utcán, meg egy lány dobálgatott egyedül kosárra. Félredobta a labdát, és eltalálta a fejemet. Felidegesítettem magamat, és nekimentem, pedig teljesen véletlen dobta nekem a labdát. Senki nem volt az utcán, ő meg sokkal gyengébb volt nálam. Csak akkor jöttem rá, hogy mit csinálok, amikor elvesztette az eszméletét. Próbáltam felébreszteni, de nem akart. Vérzett, kicsavarodva feküdt, én meg rettegtem. Felhívtam a mentőket, és előadtam, hogy itt sétáltam el, és így találtam. Képtelen voltam elmondani, hogy én tettem. Gyáva voltam, pedig vállalnom kellett volna a felelősséget. Kómába esett, és lebénult. Én tettem tönkre az életét. Nem kapta vissza az emlékezetét, ezért nem tudta meg senki soha, hogy én vagyok a hibás. Kivéve a kezelőorvosomat. Azt akartam, hogy segítsen, teljesen pánikba estem. Természetesen követelte, hogy mondjam el az igazat, de nem tettem. Emlékszem, mikor azt mondta, hogy csak akkor leszek képes meggyógyulni, ha valamilyen veszteség ér, különben sosem fogok észhez térni. Arra kért, hagyjam abba a focizást, mert az folyamatosan felspannol, és játék közben dolgozik bennem az adrenalin. Ezért hagytam abba. Ez elég nagy veszteséget jelentett nekem. Olyan volt, mintha az életemet hagytam volna abba, de megérte, mert segített. Azóta nem történt egy ilyen dolog se, és érzem, hogy ura vagyok a saját testemnek.
-          Ezt miért csak most mondod? – tolt el magától, és felállt.
-          Ne hara…
-          Már az elején el kellett volna mondanod! – szakított félbe.
-          Tudom, és tényleg nagyon…
-          Nem! Ne kérj bocsánatot! – állított meg újra a mondandómban. – Nem vagy normális. Legalább figyelmeztethettél volna, hogy ne érezzem magam melletted ennyire biztonságban – lett egyre mérgesebb.
-          De már nincs semmi bajom. Különben is, sokkal erősebb vagy nálam.
-          Mert szerinted én megütöttek volna bármikor is? Nem is érdekel. Ezt már az első találkozásunkkor el kellett volna mondanod! Úristen – rázta a fejét hátrálva. – Lukas tudott erről?
-          A VB alatt mondtam el neki, mert folyton piszkált, hogy miatta hagytam abba. Nem akartam, hogy továbbra is magát érezze hibásnak. Csak ezért tudja.
-          Ezt egyszerűen nem tudom elhinni – kiabált. – A legjobb barátom, és a számomra legfontosabb ember a világon átvert. Folyamatosan hazudtok. Lukas egy kicsit sem érezte úgy, hogy el kéne nekem mondania? Nem vagytok normálisak! Sőt, én se. Hogy lehet valakit ennyire félreismerni… – vágott bele a falba. – Mi lett volna, ha megint megőrülsz?
-          NEM VAGYOK ŐRÜLT – kiabáltam nyomatékosan.
-          Ne haragudj, de nekem nem éri meg kockáztatni. Azt szeretném, ha összepakolnál, és elmennél.
-          Bastian, kérlek – néztem rá hitetlenkedve.
-          Menj el!
Sírva fordítottam neki hátat, és mentem ki az életéből. Tudtam, hogy mérges lesz, és sejtettem, hogy ki fog akadni egy kicsit. De nem hittem volna, hogy soha többé nem akar majd látni emiatt. Remélem ti se hittétek el, hogy ez komoly, mert ha igen, akkor nézzétek meg a dátumot!

5 megjegyzés:

  1. Liv(lusta bejelentkezni)2012. április 1. 17:04

    szia(:
    hát akkor most így írok a két részhez együtt, jó? ;) kezdem az elsővel :D
    a várva-várt felelsz vagy mersz maraton :D:D Már Manófej első kérdésén sírtam a röhögéstől xDD jó választás volt :'D aztán meg Basti válasza xDD 'Válasz elmentve' xDD
    aztáán Benniék kicsit túlzásba vitték a feladat teljesítését, úgyérzem :'DD
    naaaaa de azt nem árulni el, hogy Basti miért pont Lukast választotta?! :PP szemtelenség első fokozat :P
    szegény Manu xDDD először az a feladat, aztán a kérdés xD gonosz vagy vele xD pedig most nem érdemelt büntetést, nem is nagyon emlékszem már, mikor kapott utoljára gólt...
    a következő feladatot inkább neem kommentálnám, ha lehet :$$ csak azt sajnálom hogy én nem kerültem sorra a pörgetéseknél :'D pedig itt volt a tökéletes alkalom, hogy jól megszivass, de ha nem akartál élni vele, hát nem... :PP
    na és akkor térjünk át a mai részre(:
    nem olyan könnyű ám engem átverni, mint ahogy te azt gondolod :PPP igaaz, ma volt egy csúnya benézésem, talán elmesélem, ha jó leszel xDD
    már alapból úgy álltam hozzá, hogy áprilisi marhaság, aztán bevetettem egy cselt is.. :D mielőtt elolvastam, legörgettem szépen az aljára, ahol egyből szembetűnt az utolsó mondat :P (kb. ekkor kaptam meg a facebookos üzeneted is :PPP)szóval nem vettem be xD ettől függetlenül jó ötlet volt ;) de most már hozzad inkább céroni flancos esküvőjét a nászindulót játszó meghívóval, 2000emeletes tortával, egymillió lufival, meg a kiscéronival, és derüljön ki, hogy mit akart mondani IGAZÁBÓL Nikki Bastinak :P
    jediErőő
    L.

    VálaszTörlés
  2. Naaa xDD kicsit lerövidítettem, mert már nem tudtam több szinonímát a ,kérdezte, ,felelek, ,merek, szavak helyett xDD
    ÓÓ hát majd akkor válaszolok rá a kövi részben, hogy miért pont Lukas... téged pedig azért nem pörgettek ki, mert nem találtam méltó feladatot, amivel rendesen megtudtalak volna szivatni xDD nem vagyok kreatív.. mekkora mázli, nem? xD
    Sejtettem, hogy nem, sőt még gondoltam is, hogy lemész az aljára, de bízom benne, hogy van néhány olvasóm még kettőtökön kívül, aki talán nem gondol semmi gonoszságra tőlem xDDDDD
    a kövi rész am már kész van :) félig be is van gépelve.. annyit elárulok, hogy az eleje igaz ennek is, szóval ez lesz az, amit mondani akar, csak a további fejlemények nem így fognak alakulni :P
    jaa és nagyon jó vagyok, szóval mondd el, hogy szedtek rá... xD am anyu még mindig nem vette fel a cípőjét, szerintem van egy olyan megérzése, hogy NEM SZABAD... de nem hiszem el.. vegye már fööl xDD
    erőcske visszakülve;)
    Nix(csak én is lusta voltam bejelentkezni, mert nem saját gépen vagyok xDD)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ezer éve nem hallottam rólatok!! :P Jézusereje már majdnem kezdtem elhinni hogy ez az egész igaz.... xD A vége felé azon gondolkodtam, hogy milyen szép hosszú kritikát fogok írni neked....xD

    Ezer csók: Rennee Ui: Ne tűnjetek el nekem többet!!! <3<3

    VálaszTörlés
  4. Sziaaaa*.* Én is pont a héten gondoltam rád:) most teszem fel a kövi részt:) remélem örülsz!;) nem tűnünk eel:) ígérjük:)

    VálaszTörlés
  5. így utólag ez egy elég rossz vicc volt, jövőre találj ki jobbat xD és legyen váratlan, bár április elsején azért mindenkinek van annyi esze, hogy odafigyel (többnyire) arra, amit mond/csinál/OLVAS xD szóval annyira nem tudod váratlanná tenni, de hátha... próbálkozni lehet :DD poén lenne mondjuk egy válás majd vagy valami durva baleset vagy esetleg ha nem is Nikkiékkel történik valami.. xD
    na, nem adok ötleteket inkább
    jediErő
    L.

    VálaszTörlés